Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nieprzeterminowana | użytkownik

imię i nazwiskoMika-ika. adresBrodnica zarejestrowany13.04.2008 @16:21:48 ostatnio na stronie24.07.2012 @19:19:10



eee, ucze sieeeeeee


blehblehehehhbleheheh.



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7366746
digarty60 komentarze2762 posty na forum0

komputer / sprzęt
Komputer i aparat CyfrOwyyyyyyyy

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~maalaaga    01.05.2009 @19:25:34
Dziękuje
~joannamariak    18.04.2009 @20:02:19
_______
go fix my head, create some wealth
~basias    16.04.2009 @08:04:02
Dziękuję ślicznie
~poczochrana    10.04.2009 @16:03:43
dzięki Ci
_______
~MirkaTimonova    10.04.2009 @12:51:29
heju heju. Ciekawą masz galerie. Fajnie przerabiasz i w ogóle.
Nic innego mi nie pozostaje tylko ' powodzenia '.
No i ten tego no... też obserwuję.
ostatnio edytowane: 2009-04-10 12:52:33
~popisdead    07.04.2009 @14:02:53
to nie ja jestem na zdjęciu.
_______
nie dziękuj-oceń galerię.!!
~severiana    07.04.2009 @13:53:25
Podoba mi sie Twoj digat .
Dodaje do obserwowanych , bd sobie podgladac Twoje pomysly :D
_______
Przestańcie cytować innych ,zainponujcie swoją mądrością i intelektem .
Nauczcie się władać słowami ,tak aby były wam posłuszne.
~severiana    07.04.2009 @13:49:21
Kolory , taaa :D
Dzieki.
Widze ,ze kolorami tez sie bawisz ?
_______
Przestańcie cytować innych ,zainponujcie swoją mądrością i intelektem .
Nauczcie się władać słowami ,tak aby były wam posłuszne.
-mjod    07.04.2009 @09:22:01
jak to nie ? to czemu się w połowie włosy ucinają te z czoła ?
~chiroptera    04.04.2009 @20:53:50
dzięki
_______
oj dana, dana, nie ma szatana
-beery    01.04.2009 @16:58:40
Boże! dziękuuuuuuuję Ci!
~hellohello    31.03.2009 @19:51:25
ok, ja też :D
_______
Help me find our most beautiful days, Spell my heart.
/ Nie dziękuj, oceń moje prace.
~arktyka    31.03.2009 @19:38:02
serdecznie dziekuje
_______
halucynacje muszą być
~lukas1987    31.03.2009 @15:05:04
Dzięki
~NelehFly    31.03.2009 @14:25:25
dzieki
_______
.Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś
~synmarnotrawny    31.03.2009 @14:20:06
a synemmarnotrawnym można zostać zawsze :D:D:D
_______
brak sygnaturki
~synmarnotrawny    31.03.2009 @14:18:03
no nie do przeterminowania jeszcze ci baaaaardzo dalko :D:D
dzięki
_______
brak sygnaturki
~levre    30.03.2009 @18:46:01
dziekuje:D
~dziewczynaWlodka    30.03.2009 @16:41:57
dziękuję za ocenki
_______
a teraz zobacz, co do pokazania mam ja
ZAPRASZAM DO SWOJEJ GALERII
~ndsc    30.03.2009 @16:38:29
No mam Bardzo się Cieszę z tego powodu
Dziękuję i pozdrawiam
_______
"Rzeczy niemożliwe wykonuję od ręki, na cuda trzeba poczekać 3 dni..."
-beery    29.03.2009 @20:12:43
ten ostatni! obiecuję :D
ej, pooceniaj mi a nie! *
-beery    28.03.2009 @23:08:00
Obserwuję Tu valuemymoney, musiałam sie przenieść.
~OlAcZ    28.03.2009 @18:17:13
dzieki:D
~weroniaa13    28.03.2009 @18:08:12
dzięki.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt